Khamis, 20 Februari 2014

tanda tanya misteri! eleh asso ni, drama apa pulak dia nak buat?

ceh, pasal video konterversi yang dia cipta, lepas tu ramai orang tak puas hati, memang hansap perangai asso ni, tak reti bahasa, lagi dia naik angkuh bilamana angkatan unit amal pas dengan rela hati menjadi benteng untuk taressa cock dalam menghadapi apa saja tindakan luar jangkaan dari orang yang tak puas hati dengan dia.. wahh keldainya pas.

lagi haru bila pas mempertahankan pula dia dengan rela hati menuduh perkara ini saja dibangkitkan oleh orang yang tak faham maksud parodi, ceh.. pandai nya pas bercakap, tapi aku percaya yang parasit pas je mampu jadi keldai, pas yang asal takkan punya, sebab sekarang ni pun pas dah berpecah.. so korang faham-faham je lah ye.. berbalik dengan taressa cock ni pulak, dia bukan reti nak minta maaf, wahh gila angkuh macam jibrauk.

dah dah pulak dia punya pejabat kena lempar cat, siap ada ayam mati lagi, wah.. manyak silam la ini maciam, tapi menjadi tanda tanya, apakah betul pejabat dia dilempar cat atau dicurah cat? sebab kalau betul lah, terer lah orang yang buat kerja ni, grill pintu dikunci, cat penuh dekat tangga tanpa ada percikan dekat grill dan dinding? keh keh.. lagi satu, kawasan tu bukan sunyi pun, kawasan ramai kaum dia pun, takkan lah tak perasan langsung orang buat kerja melempar cat dengan ayam mati tu? ce ce ce... ini drama apa ni asso? haha.. mau bikin cerita apa pulak ni? mau salah kan siapa ni? mesti nama umno naik kan? ai drama dap ni memang hansap.. pui..

ini kes csi ni wei kah kah kah...

sumber gambar di fb

ps: mungkin mastermind buat kerja ni termencarut dengan sendirinya sebab kantoi, kah kah kah..

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...