Selasa, 4 Mac 2014

kalaulah ayat itu terpacul dari mulut pemimpin umno! agak-agak apa akan terjadi?

tu dia, makin taktikal lenggok bahasa seorang anugerah Tuhan! hehe.. pening para keyboard worrior yang mendewata rayakan bang non dok pikir macamana nak spin ni, keh keh..

katalah ayat itu terpacul dari mulut pemimpin umno, mau bersilat pak lobai pas dan penjilat tegar bang non, mau automatik baring atas jalan ni wei, mau ada yang jadi sawan amarah tak keruan! tapi apakan daya ayat tersebut keluar dari seorang insan anugerah Tuhan yang paling ooosem.. hehe.. mereka diam jelah, sambil garu telo.. kah kah.. cam hampes.. ptuih!!


ps: makin merapu gua tengok dia ni

harap mereka yang ada otak fikir! bukan jadi sengal asyik berpolitik 24 jam!! faham?

mereka yang berjanji, mereka yang canang, mereka yang buat derma kilat, mereka yang berimiginasi, tetapi kerana ukhwah sesama Islam, kerana tanggungjawab sesama Islam, kerajaan persekutuan yang melaksanakan projek lebuhraya yang semasa pru lepas, pas yang menjadi hero canangkan projek ini mereka akan laksanakan dengan secepat mungkin, siap angkuh kata, apa ingat takda duit ker nak laksanakan, duit derma dah berkoyan-koyan kutip, masa ceramah bukan main, pukul keliling duit derma thah berapalah hai dapat ye, tapi auditnya tidak ada, agak-agak duit derma lebuhraya dapat kat siapa? hehe..

bersyukurlah, walau dikutuk macam-macam, dihina macam-macam, ds najib tak sekejam macam kamu hina dia dan keluarga dia, kamu hina isteri dia macam kamu pegang semua pahala orang lain... harap totok hijau sedarlah.. politik rakus dan biadab takan bawa kemana-mana... ukhwah juga bagus untuk kita sesama Islam bersatu padu... sedarlah!!


ps: buanglah sifat dendam kesumat sesama Islam.. wahai pas.. amin

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...