Selasa, 11 Mac 2014

LAGI DAN LAGI GAMBAR-GAMBAR PECAH PANGGUNG DI KAJANG!! JOM TENGOK


#kajangmove
#prayformh370

kemeriahan dikajang dikatakan sampai pelusuk jalan masuk ke kajang jem tak ingat, berpusu-pusu orang ke sana kerana hari ini bermulanya epik hari penamaan calon di N25 KAJANG

perihal yang dilihat rasanya, dipihak pakatan mengalami satu skala boikot dari jentera pas, boleh nampak dari akar umbi gabungan pakatan rakyat tak membantu dalam memeriahkan keadaan, dap pun tak nampak sangat, apekeheanyer?

malam tadi pun ceramah anjuran mereka dikajang tidak nampak impak yang ramai orang support, tapi bak kata otaimer politik, kita kena lihat perspektif antara pakatan sekarang mereka tidak sama-sama bersatu kerana sikap anuar ibrahim yang hanya menunjukkan parti pkr tu boleh buat apa saja di selangor.

kita tunggu dan lihat, apakah drama di hari pengundian nanti.. adakah rakyat kajang masih bermimpi untuk menyokong parti suka main politik atau mengharapkan parti yang serius dan ikhlas membantu rakyat kajang, tepuk dada tanya lah hati.

ayuh kita bagi sokongan kuat untuk calon kita di kajang chew mei fun
















ps: undi simpati udah tentu, air mata kalau tadah sebaldi boleh tadah, itu rasanya taktikal dari pkr, bang non pun tahu, orang kita ni guna emosi sikit cepat simpati... sedangkan tau itu drama swasta..

SEKITAR PENAMAAN CALON PRK KAJANG PAGI TADI!! MERIAH DALAM SURAM

BERMULA HARI INI, PERTARUNGAN 1 LAWAN 1 ANTARA CALON BN - CHEW MEI FUN DAN CALON PKR, SIAPA LAGI PARTI ANAK BERANAK YANG MENARUH HARAPAN STRATEGI SIMPATI... WAN AZIZAH ISMAIL, ISTERI BANG NON..

JOM KITA TENGOK GAMBAR-GAMBAR COOL PAGI TADI.. pss... ai takkan penyokong pr tak meriahkan suasana pun, apa selalu keadaan havok, hari ni lesu? pas boikot?
















yang dibawah  ini gambar-gambar pkr, wah bang non.. kemain.. hehe






ps: kesimpulan hari ini kita akan melihat calon mana yang ikhlas untuk rakyat atau calon yang bertanding semata-mata kerana politik, orang kajang fikirkan, nanti pada hari mengundi, undilah dengan waras, jangan emosi...

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...