Jumaat, 21 Mac 2014

PAS SEMAKIN BERBULU DENGAN ANUAR IBRAHIM? UMUM KELUAR PAKATAN LEPAS PRK KAJANG?

wah makin berselirat ni, kesian pas, dah la pemimpin kena saman, anuar ibrahim tak tolong pulak, buat diam buta dia je, dok menyibuk jadi hero pasal kehilangan mh370 pulak, dah lah ketara jentera pas di kajang ni tak nampak batang idung, kenapa?

sama-sama mereka pun gaduh tu.. pkr balun pas, pas balun pkr.. ini semua kuasa, nampak depan konon baik, tetapi dalam hati, nak hentam satu sama lain, itu lah yang terjadi dekat pakatan rakyat ni..

adakah benar pas akan meninggalkan pakatan rakyat? kita tunggu dan lihat!!


PERBALAHAN..!!! PAS Mungkin Umumkan Keluar Pakatan Selepas PRK Kajang.

23 Mac 2014 kian menjelma. Sehingga ke hari ini jentera PAS Selangor mahupun jentera luar Selangor tidak kelihatan. Jika pergi ke Kajang, jentera PAS khususnya Pemuda PAS hanya duduk di rumah dan tidak endahkan kempen PKR.

Semakin hari semakin ramai dari dalam PAS menyatakan mereka sudah tidak menyokong Anwar dan Kak Wan. Mereka sudah rasa terhina apabila PKR seakan buat acuh tak acuh dalam kes saman Haji Hadi.

Mengosongkan kerusi DUN Kajang juga menjadi antara sebab PAS-PKR tidak sebulu lagi. Banyak isu yang mana pemimpin kecil di cawangan PAS sudah mula mengorak langkah menolak PKR mahupun DAP.

Kini hubungan PAS dan PKR sedang berantakan. Kesefahaman sudah tidak wujud lagi di bawah. Ahli-ahli biasa sudah mula tarik muka dan tidak bertegur sapa. Kalau ada yang nampak tegur, itu hanya drama menjaga air muka.

Akibat daripada itu semangat juang yang sentiasa tinggi terutama puak unit amal seakan tiada langsung di Kajang. Lakonan mereka untuk 'kononnya' terus menyokong Pakatan yang semakin rebah ini sudah tidak boleh diskripkan.

Kini para pemimpin PAS sudah mula berdiskusi sesama mereka. Mana yang pro-Anwarinnas mula tidak senang bontot.. Salahuddin Ayub dan Mahfudz antara yang panas bontot. Usul sudah dibawa ke Syura PAS.

Kita tunggu dan lihat apakah PAS akan keluar dari Pakatan sama seperti Barisan Alternatif dulu..???

SAMA - SAMA KITA NANTIKAN

sumber FB

ADAKAH PENYOKONG PAS INI MEMBANGKITKAN KEMARAHAN MACAI?

dalam banyak-banyak komen, ini adalah komen paling tahap tertinggi terbaik yang ada dekat penyokong pas, aku tahu ramai macam dia, tapi ramai juga spisis lebih sudu dari kuah juga, jadi, aku salute kat bro ini walau dia orang pas!!

diharap penyokong yang bertaraf macai jangan marahkan bro ni ye, dia ikhlas dalam memberi komen!!


ps: aku tersentuh juga tengok gambar ds najib ni, kesian dia weh, kena maki, kena hamun, kena kutuk, tapi dia sabar, aku percaya Allah mengatahui segalanya apa dia rasa, ds najib, bersabarlah!

DAH DIBERITAHU SEBELUM IN!! LAST WEAPON DIGUNAKAN UNTUK UNDI!!

kan semalam dah diberitahu, last-last minit mesti akan ada satu hal dikeluarkan oleh mereka untuk menarik undi, caranya, cukup jijik, beb kena faham, mereka ni belajar taktik kotor dan keji ni dengan yahudi, so korang faham-faham sendiri lah ye.

dari pru13 lepas, taktik keji ini mesti diaorang buat, serang peribadi, fitnah, buat spikulasi supaya pengundi termakan dalam dan tak undi barisan nasional, jadi pengundi kajang jangan terleka dengan cara bangsat ini, FUGIMA punya manusia.

INI YANG DIPANGGIL LAST WEAPON FOR WIN!!
MADAFAKA!!



sumber klik sini

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...