Jumaat, 4 April 2014

SERIUS SAKIT MENTAL MAMAT NI!! KETERLALUAN BEB!!

aku tak pasti, apakah dia dalam sedar dalam membuat posting gila ini, sanggup memfitnah ds rosmah kerana nak melepaskan kebencian meluap-luap yang melampaui batas,

apakah ini dibanggakan oleh penyokong pr? bangga kerana kedunguan ini? kalaulah rba yang punya kerja, aku rasa apakah tindakan pihak berkuasa, kita diserang bertali arus oleh musuh yang menggunakan taktik kotor ini, kita diam? membisu? anggap ia biasa, aku nak pihak berkaitan buat sesuatu sebelum amarah dah meluap-luap, komunis bastard!!


ps: penghinaan begini mereka puja, memang biadab tahap melampau bai, nak diamkan aje?

SAYA DAH TINGGALKAN PKR, ANDA BILA LAGI?

akhirnya, dah makin ramai dah meninggalkan parti anak beranak, jadinya realiti orang yang berakal akan fikir, apa betul ke parti pkr ni?

kalau macai punya pemikiran, ahh.. ini semua drama, dah kena bayar dengan umno bolehlah dia kata macam tu, perjuangan pkr adalah perjuangan hakiki tau tak, power, hebat, telus, sampai siapa yang join nampak ooosemmm gila hidup dia walau dia nampak loser..

ye lah, kalau kau sembang dengan macai, gitulah, aku ulang lah apa kata zul nordin, anuar ibrahim dan sekutunya beruntung kerana mereka mempunyai penyokong yang dungu!! hehe...

jadi anda diluar sana sendiri ada otak kasi fikir!! kepada yang ada sikit-sikit nak insaf tu, baguslah, sesungguhnya kehebatan mempercayai kebenaran dari mempercayai kata anuar ibrahim adalah satu titik tolak paling sempurna... baru kita berakal!!

klik untuk besar

ps: mungkin virus membenci dah ada penawarnya!!

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...