Jumaat, 2 Mei 2014

[VIDEO] PERHIMPUNAN TOLAK GST!! HAMPIR 90% PENDEMO TAK FAHAM SEPATAH HARAM APA ITU GST!!

kenapa tolak GST?

jawapan : anu ana, atu, ani... gst.. gst... erm.. yum yum... zzz

pelbagai jawapan yang muncul, adakah GST ini gagal di fahami kerana penjelasan dan pemahaman dari atas kurang, atau mereka-mereka ini telah dimanupulasi otaknya supaya menjadi kakak tua, mengikut ajer..

orang terjun lombong, angko terjunlah.. kan keh keh keh keh... ai lantak deme la labu...



ps: anuar ibrahim dalam hati kata yes yes yes... ramainya diperbodohkan aku!!

DAH TERGULINGKAH KERAJAAN NAJIB HARI INI?

sebelum ini, gah mereka jual promo, ya, kita turun dataran, gasak sampai tumbang!! bangga geng-geng cacai katanya yang turun mewakili rakyat malaysia yang bertegas menolak GST!! kalau kita tanya sekor-sekor, agak-agak mereka faham ker apa itu GST? mungkin sepatah haram mereka tak tau!!

diperalatkan itu biasalah, dah-dah pas, pas je yang mampu bagi turun segerombolan orang untuk membantu tiap-tiap demonstrasi tu nampak ramai.. kesian pas, diperkudakan sampai dah tak leh nak cakap apa lagi dah!! kesian.. tapi dah mereka suka jadi camtu nak buat camne!!

bang non mesti kagum sebab yang hadir turun pada 1 mei, amat membanggakan dia, media-media pakatan dah jual cerita kartun, ada yang kata 100k, 50k, 20k yang hadir, malah ada yang kata 2juta... kah kah.. kumpul kat erea dataran dah terus anggap 2juta.. kah kah kah.. gila publisiti..

aku punya anggara ialah, 450juta yang hadir... keh keh... amacam ramai tak, gila kau, kerana perhimpunan itu, jalan jem sampai myanmar.. kah kah kah...

kan 450juta tu, siapa tak nampak dia hensem!!

ps: malas nak ulas panjang pasal perhimpunan siang 1 mei tu, kesian kat bangsa aku je, dipergunakan oleh pemimpin al liwati al suntuti tu, sedangkan dia pun sokong GST kalau dia jadi pemerintah, tak ke bhagal namanya tu, lagi satu katanya unit amal pas dan samm bergasak, siap ada berdarah, kah kah kah.. mungkin nak bergasak dengan polis tak dapat, jadinya mereka bergasak sama sendiri... ades..

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...