Sabtu, 3 Mei 2014

MISTERI GST YANG DIJAWAB OLEH ANUAR IBRAHIM!!

mana tak misteri.. mereka berkumpul pada 1 mei yang lepas, menunjukkan prostes tentang GST, sampai anak kecil pun dipergunakan supaya GST ini ditolak...

tetapi, apakah mereka-mereka atau senang cerita macai jibrauk tu sedar, yang ketua temberang mereka tu pun terang-terang dan mengaku menyokong GST.. huk aloh hai.. aku tak faham lah, kenapalah otak-otak macai pr tak berhubung dengan otak secara baik? huh...

MISTERI NI WOI!!


lagi misteri bilamana bangsa lain mengakui GST ini sangat baik untuk kebangkitan ekonomi bangsa melayu/bumiputra secara khususnya... WOII macai melayu pr yang sengal.. apakah otak kamu tak berhubung dengan baik?

atau kamu ibarat.. ketua suruh kamu terjun lombong, kamu terjun, ketua suruh kamu makan taik, kamu makan... WOII sedarlah.. jangan diperbodohkan lah.. eh siallah!!



ps: kesian betul dengan bangsaku, mudahnya diperkotak katikkan oleh manusia yang hanya nak selamatkan diri dia je.. sampai bilalah bangsaku ini nak sedar?

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...