Isnin, 26 Mei 2014

dulu dia bekas ahli dap yang kini menentang dap


siapa tak kenal jejaka cina ini, kini beliau antara yang paling lantang mehentam dap, walau dia seorang cina, tapi cara serangan dia terhadap pembangkang kadang-kadang boleh buat pemimpin dap risau, sampai ada yang nak saman menyaman.

beliau ni juga antara suara yang lantang menyergah mca, sebabnya anggapan beliau mca hanya berani bersuara lantang dengan umno, tapi dengan dap bukan main, tepuk tampar katanya, jadi beliau menaji mca macam tak kisah apa dah, bagus, brave person!

jadi dalam status facebooknya, dia memerli dyana sofya calon dap teluk intan dengan nada sinis, kalau seorang cina boleh tinggalkan parti dap tu, ini melayu yang konon sembang nak memperjuangkan nasib melayu dengan dap, aii chait poodah.. haha

ps: kata-kata seorang otaimer dari nadi rakyat, ada benarnya, katanya, adakah taktik dyana ini hanya untuk menjadi nasibnya lebih baik dalam politik dalam jangka masa 2-3 tahun akan datang? mudah, masa tu keluar dap, jadi orang yang menyokong parti bn, dapat jawatan dari kerajaan kerana tindakannya untuk mendapat jawatan besar? contoh senator, sebab ezam, nalla semua dulu jadi totok pembangkang, sekarang dah insaf jadi penyokong kuat bn, dapat jawatan lagi... amacam? hehehe..

[BNbagus] AYUH JENTERA BN, KERJA KUAT LAGI DI TELUK INTAN!!

JANGAN RISAU, JANGAN KHUATIR, JENTERA BN BUATLAH KERJA SEBAIK MUNGKIN, UNTUK MEMENANGI PRK TELUK INTAN NANTI, JANGAN GUSAR DENGAN CARA SERANGAN PERIBADI YANG DILAKUKAN OLEH TENTERA CYBER DI KETUAI RBA UNTUK MEMALUKAN CALON BN, MAH SIEW KEONG.

AKU TETAP SUKA DENGAN FALSAFAH YANG DIKATAKAN SUN TZU'S

"Merendah diri supaya mereka bongkak."

GAMBAR GAMBAR YANG CALON BN INI SENTIASA MERENDAH DIRI BERTEMU RAKYAT DI TELUK INTAN!!




ps: berbakul cercaan, berbakul hinaan, mereka hanya mampu lakukan serangan begitu sahaja untuk menang prk, tetapi mereka tidak langsung cerdik dalam berkhidmat untuk rakyat, itu fakta, itulah pemimpin pembangkang!!

calon dap dulu adalah orang perkasa?

kan bagus angko duduk dalam perkasa dan memperjuangkan agenda melayu, ini idak kamu boleh pulak menyanjungi parti dap yang terang-terang anti Islam dan melayu? aje gile ini awek..

tapi betullah kata orang, kerana pangkat dan kuasa, apa semua boleh jadi, hantam saja la labu, sok jangan saudara mara, adik beradik malu dengan tindakan kamu menjadi balaci dap!!

apa kata orang dap, terutama orang cina, yang selalu kaitkan perkasa dengan umno, ni apa cerita ni, bekas perkasa kamu boleh ambil dan terus angkat sebagai calon, apa betul dia ni ikhlas bersama dap? atau pun ada agenda? sekadar bertanya..


ps: macai pr akan cakap, ahh dulu umno dok jilat perkasa, wei cacai, ini bukan pasal hal perkasa dengan umno, cuma bertanya, apa orang cina tak terasa ke dia ni bekas perkasa? ada faham?

#JomPilihMah
#dapcelaka

moh kita balik mengundi yeop

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...