Selasa, 27 Mei 2014

BONEKA DAP MENIPU STATUS IBUNYA DENGAN PERKASA!!

sebelum ini minah ni menafikan yang mak dia tiada kaitan pun dengan perkasa, setelah dibongkar gambar bukti yang maknya itu ada adalah ahli perkasa, barulah dia buka mulut, tapi ni lah best jadi pembangkang, apa saja cara nak tipu tak menjadi masalah, anggapan cacai kalau tipu pun tak besar mana pun, tapi kalaulah pemimpin bn menipu, kau tengoklah nanti penyokong cacai pr buat apa, mau terguling dijalanraya.. hehe..

APA ORANG CINA TAK RASA TERTIPU KER DENGAN DYNA?



bila terbongkar hal begini, tak terfikirkan dap yang dyana ini boleh dipercayai? atau dia hanya gunakan kecantikan dia untuk agenda tertentu? uish mana tau beb, ni aku nak cerita pasal unit perisikan tentera russia masa perang dingin dulu ni, mereka gunakan penyusup dan penyamar dari kalangan gadis-gadis yang cantik untuk memantau kekuatan tentera dan kelengkapan perang amerika time tu!! gadis russia tak payah cerita lah dia punya cantik!!

hehe amacam dap? amacam orang cina kiasu ultra chuvanis?

manifesto mah siew keong semuanya menipu - pak lebai pas

buat calon bn di teluk intan, pedulikan persepsi dan tohmahan, anda anak jati di sana, biasalah propaganda pr ni macam jibrauk sikit, melampaui batas, biar kita merendah diri, buat kerja, ikhlas turun padang, mata melihat, nak menyedarkan orang dari jangkitan virus dap bukan senang, nak pulihkan mengambil masa.

JOM KITA LIHAT APA MANIFESTO MAH SIEW KEONG UNTUK ORANG TELUK INTAN

#JomPilihMah


klik untuk besarkan
jom follow twitter @bomkepala

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...