Sabtu, 19 Julai 2014

apakah niat sebenar perempuan cina ini membuat komen begini?

biadab dan kurang ajar yang keterlaluan bila seorang wanita dikatakan cikgu sanggup mengeluarkan perkataan yang agak rasis, menghina bangsa dan agama orang lain, ni kira macamana ni ye, agak-agak ada tak sebangsa dan seagama dengan aku sharekan printscreen ini? takkan bila bangsa sendiri ada buat kesalahan, kemain anda menghina dan mencaci, malah sampai ada yang sanggup datang ke rumah orang tu untuk nak lepaskan geram katanya, contoh isu kiki dengan stering locknya..

tapi bila ultra kiasu sanggup buat macam ni, menghina pulak tu, seko tak ambil peduli, apa lah kena dengan bangsaku? makan asam keping banyak kot!!

pihak pdrm takkan nak diamkan aje kot? ini hal sensitif ni..


ps: aku pun tak pasti kenapa wanita ini jadi macam ni?

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...