Ahad, 20 Julai 2014

asal dap mesti mulut kurang ajar!!

ni apa masalah nyonya spisis komunis perut busuk ni, patut kau bersimpati, dei kau punya ketua lim kit siang pun faham, masa nilah untuk semua pihak bersatu la wei kerana tragedi mh17 tu, apasalah kat malaysia ini golongan kiasu bastard ni makin membiak dengan jayanya.

kita tengok kata-kata tak beradab seorang isteri parlimen dap kawasan tanjung, pulau pinang, bangkai kan mulut dia?


ps: kalau dah cakap macam tu apa lagi pergi berambus la siak dari malaysia ni, menyemak je..

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...