Khamis, 18 September 2014

SEBENARNYA AGENDA PERPADUAN PAS DAN UMNO HANYALAH MAINAN FITNAH!!


sebenarnya jenama umno amatlah pantang disebut oleh pas, tidak sama sekali bekerjasama dengan umno, sebabnya umno, pas semua dah kafirkan, tak wajib dibuat baik, itu prinsip pas, buatlah macamana pun, kerjasama dengan umno adalah haram sama sekali..

pas tetap bersedia menjadi keldai selamanya untuk pkr dan dap, yahuuu...

bagus, kan dah jangka, pas mana nak berani lawan aku, kah kah kah kah

pro anwarinas dalam pas gembira dalam diam, akhirnya pas tetap dengan tahap balaci dalam pr, boleh diharap dalam meramaikan peserta demo, boleh menjadi benteng hadapan dan baring tepi jalan bila diarahkan, keh keh keh...

uhuuuuu.... yahuuuu... selamat aku...

barah dalam pas semakin merebak, pro ulama bakal dilenyapkan atau pro anwarinas bakal menguatkan pegangan dalam pas? kita tengokkan aje..

yang penting cita-cita untuk menjatuhkan hadi awang pada pemilihan pas akan datang lagi nampak ketaranya, jaga-jaga hadi awang, pro anwarinas tak akan duduk diam.

haiya wa sangat suka melayu sama melayu gaduh, dap yang untun ma..

ps: hallo macai, umno tak terkesan pun, sebab kalau anggap umno yang terhegeh-hegeh nak kan perpaduan, itu lagilah fitnah, umno sebenarnya nak jaga kuasa orang melayu je pun, sebab peranan pas dalam pakatan tak nampak membantu langsung Islam dan orang melayu..

pas tetap dengan pendirian, tetap bersama pakatan rakyat walau kena pijak dan ditikam belakang


standard pas punya gameplan, dalam bertumbuk sakan, dalam nak coverline masalah dalaman, dalam tak sedar rakan pakatan sepak terajang pas.. tapi pemimpin mereka tetap dengan pendirian, bersama dengan pakatan lagi bagus, sebabnya undi, biar rugi undi melayu dari rugi undi cina, itu fakta..

sebabnya kalau sekadar pro ulama iaitu harun din sahaja yang sanggup katakan keluar pakatan lagi bagus dari bergelumang dengan rakan sekutu yang tikam belakang, yang lain berdengkur, cakap-cakap ulama dalam pas hanya khayalan sahaja.

sebabnya sokongan orang cina sampai ketahap tertinggi, pro anwarinas anggap inilah peluang pas meruntuhkan umno kerana sokongan orang cina terhadap umno semakin menurun.


jadi jawapan dalam kem pas tetap sama, walau presiden dihenyak kiri dan kanan, biarlah maruah dihumban ke longkang, tapi peranan kuasa mutlak itu sangat penting, itu fakta, pas bukan pas yang dulu, sekarang dia dah kena virus pasma.. hehehe


ps: tulah jangan percaya drama nak keluar pakatan ni, sebab mereka punya taktik supaya kita pun join sekali gameplan mereka, keh keh..

apa motif blogger pas libas hadi secara halus?

nampaknya blogger tersohor pas menganyang hadi secara sinis, mungkin dalam kelompok media pro anwarinas? siapa tahu? nampaknya pas bergolak dalam keadaan kritikal, serang menyerang menjadi dah tak terkawal, pemuda pas terang-terang menolak mat sabu, malah dikalangan mereka tetap dengan pendirian, sesiapa yang menolak dan memperlekehkan ulama, sila berambus dari pas!!

perang semakin terbuka antara pro ulama diketuai hadi awang dan pro anwarinas diketuai mat sabu, inilah masanya perang tanpa batasan... jeng jeng...


apa motif? baca disini klik

mungkin ada sebab bercerita tentang keburukan hadi, memalukan secara halus dan membongkarkan secara sinis berkenaan hadi dan kroni di selangor, mungkin ini taktik yang terpaksa dilakukan sebagaimana dilakukan terhadap menteri besar selangor, khalid ibrahim, habis semua isi perut mereka keluarkan untuk mendajalkan sebaik mungkin khalid.

tapi harus diingat, selagi tiada bukti, dan mereka memulakan taktik kotor terhadap hadi, berkemungkinan perang skala besar akan berlaku dalam pas, mungkin juga pasma bakal wujud selepas ini... pas bakal keluar pakatan rakyat.

ps: barah semakin merebak, tidak terkawal, adakah hadi awang pula akan dimalukan selepas ini? kita tunggu

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...