Selasa, 7 Oktober 2014

khalid samad kata papan iklan arak adalah palsu!


palsu? kau biar betul khalid samad, apa yang angko merepek ni, bukan ke kau sendiri terang-terang kata pesta arak ini tidak boleh dihalang, malah kata angko, pihak pbt haruslah bertanggungjawab keatas penganjuran pesta arak ini.

ye lah, pesen pr ni senang, asal kantoi, hal menjadi panas, settlekan cara menuduh balik, hak tuih, berikan seribu alasan kata signboard ini adalah palsu? pelik, dah la khalid samad, pengikut ketum leh la kau tipu, ini orang yang perasan signboard ni ada dimana mesti takkan nak nafikan, dah tertulis nama shah alam bandaraya dalam taman dekat signboard tu.

katanya signboard ini dah diturunkan, lokasi katanya di ara damansara? apa betul? tapi yang nyata aku tetap nak katakan pas selangor pengecut, asal hal berkaitan umno bukan main garang ye.


ini orang panggil perangai jibrauk, ambil mudah, hal-hal maksiat berkaitan terjelepuk depan mata, diam membisu malah nak diamkan saja, tapi hal dekat umno dia punya marah, mengalahkan rimau lapar, tuduh umno sekular lah, umno kafirlah, umno dah arak tidak boleh dipisahkan, macam-macam tuduhan pas bila dapat modal nak hentam umno, tapi bila terpalit dekat parti mereka, huh.. tak terkata..

ini apa pesen punya politik ni? cakap tak serba bikin.

ps: munafik ada dimana-mana

pas selangor tidur ke atau tak kisah?


pesta arak terbesar akan diadakan di selangor.

khalid samad kata tak boleh nak dihalang.

dikalangan pekakas pr anggap pesta ini tak melanggar pun hukum kerana yang hadir nanti adalah orang bukan Islam.

ooh, baru aku tau, selama ini pas menjaja pasal arak bukan main, siap kata pas akan tutup kilang arak sekiranya diberi peluang berkuasa pada pru12 dulu, dah dapat kuasa dah pun, jadi? sekarang apa masalah sampai tak langsung komen, setakat jentik-jentik, jengok-jengok. ni apa pesen perjuangan pas ni wei? asal dekat umno dia jadi sawan jin hutan, tapi kerana dah dapat kuasa dia jadi kepala bana senyap tak kata apa.

BILA SI MUNAFIK BERSEMBANG PASAL ISLAM, GUNUNG PUN BOLEH HILANG, LAUT PUN BOLEH KERING.


ps: pening arrr

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...