Rabu, 4 Mac 2015

DR MAZA IBARAT PEMECAH BELAH SESAMA UMAT, MACAMANA BOLEH JADI MUFTI PERLIS NI?


sudah berkali-kali kenyataannya memang membolehkan perbalahan sesama umat, mengkritik kerajaan, kerajaan umpama babi kekenyangan, fitnah terhadap private jet perdana menteri, apakah sebenarnya spisis perosak ini yang sengaja mencari perbalahan dilantik sebagai mufti? peliklah.


sebagai rakyat biasa, untuk apa dr maza mencari pasal dengan penceramah tersohor seperti ustaz kazim alias? tuduhan ustaz kazim elias menyebarkan hadis palsu? hurm palsu yang macamana? adakah dengan populariti ustaz kazim membuatkan dr maza rasa ini satu gangguan?

apa niat dia sebenarnya? bagi penulis dia tidak layak dilantik sebagai mufti, kerana caranya yang kadang-kadang tidak sesuai dan keterlaluan. kalau dia ada hak bersuara, kami rakyat biasa juga ada hak mempertikaikan dia sebagai mufti.


apakah dia sudah lupa fitnahnya terhadap perdana menteri, adakah dia pernah meminta maaf? menyamakan kerajaan sebagai babi, satu tindakan keterlaluan, adakah dia pernah meminta maaf? syaitan apa yang merasuk manusia ini?


KERJA GILA BILA MELANTIK DR MAZA SEBAGAI MUFTI PERLIS, ITU ADALAH FAKTA!! SEPATUNYA DIA SEDAR, TIDAK SEPATUTNYA PARA ILMUAN MENCARI BIBIT PERTELAGAHAN, SEPATUTNYA PENYATUAN.


ps: makin ramai musuhlah kau maza

THE GAME OF SHADOW MAT SABU UNTUK MENJADI PRESIDEN PAS!

Mat sabu tahu hanya dengan jawatan presiden pas mampu menguatkan lagi pakatan rakyat, sekiranya matlamat itu tercapai dap paling bergembira kerana target mereka supaya kuburkan saki baki pro ulama yang ada dalam pas berjaya sama sekali.

Dana turun mencurah-curah untuk gerakan rampasan kuasa secara strategik semata-mata menjatuhkan hadi, percaya sangatkah dengan kenyataan pasma yang berkata mereka tidak terlibat dalam gerakan mengulingkan hadi. Adakah kenyataan mustafa ali juga ibarat game plan team-team ini? Mereka lebih tahu.

Hadi awang selaku tuan presiden pas ketika ini adakah terlalu yakin akan menang pada pemilihan pas jun ini? Mat sabu mungkin tengah ketawa kecil kerana usahasama dengan dap bakal berjaya.

Pro ulama semakin tenggelam kerana lemah dengan kuasa duit? Katanya dana RM500k diberikan dap untuk misi ini untuk pasma? Adakah benar? Maka sayonaraah pas yang bakal dijual kati habis-habisan oleh golongan penjilat kafir. Semuanya kerana putrajaya.

Maka tiada lagi sembang kencang pas memperjuangkan Islam. Maka benarlah kata orang doa yang teruk terpelanting dan terhina untuk diri sendiri.

[Hot!] Jangan anggap PN kerajaan yang lemah – Razali

 KUALA LUMPUR – Jangan menganggap Perikatan Nasional (PN) sebagai satu kerajaan yang lemah atau tidak berwibawa. Ini kerana kerajaan PN tela...