Ahad, 14 Jun 2015

BILA KIASU NAK BOHONG, DIA BOHONG CARA TERATUR, JANGAN TERPEDAYA DENGAN MUDAH!!

Punya hebat kiasu baka komunis berlakon baik kononnya dialah penyelamat orang Islam, kononnya parti mereka yang sangat baik melayan orang Islam.

Hallo dap, di pulau pinang berapa masjid sudah dibina? Berapa banyak rumah mampu milik lu orang bina untuk orang susah?

Berapa banyak peniaga melayu lu orang humban ranapkan rumah, kedai serta gerai mereka, woi keparat, jalan di pulau pinang pun ada yang nama cina, bahasa melayu pun lu orang kuntaw tak reti hormat.

Wei kiasu, hal hudud pun lu orang tentang, lu orang kritik pemimpin Islam macam lu ingat Malaysia bapak lu punya, lu orang baru dapat pulau pinang pun lu orang ligan orang melayu serupa kayu.

Di kelantan lu orang berlakon baik konon tolong banyak, konon banyak siapkan rumah mangsa banjir, siap nak bina masjid, niat memang bagus, tetapi niat tersirat nak kuasa mutlak, lepas tu kita tengok orang melayu terpekik terlolong ke tak.

Lagi pelik ada melayu jadi sewel dok jilat dap ni. Bila nak sedar?

Umno dah beritahu sikap dap yang terlampau biadab, tetapi dahulu pas lupa, Sekarang bila dalaman sendiri punya ramai baka dap cipta, barulah pas mulakan pembersihan pada pemilihan di muktamar pas ke61, harap kesedaran ini wujud pula pada orang pkr, sejak anwar masuk penjara, dap sikapnya sudah macam kera dapat belacan, semua dia nak langgar.

ps: tidak salah untuk memperingatkan kepada semua orang melayu, parti pap yang memerintah singapura sekarang sejarahnya mengencing orang melayu dengan taktik dan strategi dap gunakan sekarang, sedarlah semua.

*maaf ada ayat kasar, itu semua untuk memperingatkan semua, bila nasi dah jadi bubur, habis.

PASMA BAKAL MENJADI KELDAI DAP PALING SETIA, PAS NAK CAMPAK MANA?

Pasma yakin sekiranya mereka mengantikan pas di dalam pakatan, mereka lagi kuat serta pakatan rakyat lagi bertambah hebat.

Pas sudah berjaya menendang pengkhianat bangsat dalam parti mereka, licik juga game plan pro ulama dalam menyelamatkan pas, tetapi akar umbi tak tahulah.

Jadi kesimpulannya pas memang berpecah dua, dap yakin dengan menjadi bos besar dalam pakatan, kemenangan besar untuk mereka pada pru 14 nanti.

Jadi apa betul pasma kuat gila bila menggantikan pas dalam pakatan?

#UmnoPerluTolakPengkhianat

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...