Ahad, 22 Julai 2018

DUNIA INI MILIK MANUSIA HATINYA HITAM

Pendirian Melayu penyokong PH, asal Najib jatuh, kuasa kita pegang, biar tidak majoriti, asalkan hati puas, biar habis tinggal titik bila hak-hak orang Melayu perhalusi untuk dipergunakan oleh siminoriti.

Mereka masih dalam khayal, khayal kerana yakin, selagi Perdana Menterinya bernama Mahathir, diagungkan sampai ke tahap jilat yang rakus.

Tidak nampak apa itu kerosakan, hanya nampak ahh UMNO kita haramkan, orang Melayu pasti terpaksa bersama PPBM.


Cara berkesan dengan cukup halus iaitu tutup periuk musuh (kewangan), kita sedia tahu, sejak zaman PM ke 4 dibiasakan diperlakukan sebegitu terhadap musuh politiknya, mampu melawan dengan emosi sahaja.

Asak dan berikan tekanan, nescaya musuh akan memperlahankan gerakannya, lama-lama akan mati dengan sendirinya.

Cara dan ilmu level terteinggi sebagaimana Israel memperlakukan dengan sangat berjaya terhadap orang Palestin. Bangkit tanpa jiwa. Hanya mampu memalit emosi dalam media. Mohon simpati satu dunia, bangkitnya tidak mampu diulit fakta realiti.

Nampak bukan? Strategi pecah perintah yang berjaya sama sekali dalam mengawal kuasa orang Islam.

Masalah paling besar bila anak-anak muda kita tidak peduli sudah perihal bangsanya, yang mereka tahu hiburan, gajet, bersosial dsn bergosip.

Kalau tiada kesedaran. Tinggal nama je lah Tanah Berdaulat ini.

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...