Jumaat, 11 Januari 2019

LAGI 'SUPER' BIADAB BANGSA KIASU, HISAP ROKOK DAN BAWA ANJING DI RESTORAN MAMAK KINI TULAR #hancing #viral

Bukan makin menjadi-jadi, malah macam sengaja pula golongan kiasu kepala rasis buat onar.

Setelah banyak 'screenshot' di media sosial tersebar, golongan kiasu ini terlalu biadab dengan menghina Agong, menghina Islam dan Melayu. Malah lepas satu satu muncul.

Apa mereka ni memang ada 'task' untuk buat keadaan semakin tidak tenteram atau niat nak menunjuk-nunjuk?

Atau mereka berkata:

"Ya kami berkuasa sekarang, lu siapa mau marah sama kami."

Malaysia baru. Inilah terjadi.

Kali ini tular pula betapa bangsatnya bangsa kiasu ini membuat onar.

Dari portal cham ais

FB Oh My Media.



“Dahlah merokok, lepas tu bawa anjing pulak tu lepak kat kedai Mamak!”

Bersempena bermulanya tahun 2019, pihak kerajaan telah menguatkuasakan larangan merokok di premis makanan. Langkah kerajaan itu telah disambut baik oleh rakyat.

Namun ada juga segelintir rakyat yang dilihat tidak mematuhi larangan merokok di restoran makanan. Begitulah yang dikongsikan oleh seorang pengguna laman sosial ini, iaitu Hazziq Azis yang telah memuat naik status  di Facebook.

Beliau mendedahkan sikap seorang pasangan bukan Muslim ini, yang telah merokok di sebuah restoran Mamak, dengan membawa seekor anjing yang duduk diletakkan di kerusi. 


Anjing tu siap lepak kat meja pulak tu!

Ape punya perangai la . Dah la hisap rokok , bawak anjing pulak tu lepak kedai mamak . Kalau anjing tu letak dalam sangkar takpe gak . Ni letak atas kerusi siap ada panjat atas meja lagi . Kedai mamak ni banyak muslim yang lepak, nanti tak pasal2 ade muslim yang duduk makan atas kerusi meja yang anjing duduk tu.

6 ulasan:

  1. apasal tkt sgt nk sound...takat amik gambar je buat apa...klu lu sound puak babi ni bro konfirm ramai kat situ backing lu bro...

    BalasPadam
  2. Ko yg pi restoran nathan tu ko cakap kedai mamak..ade ke mamak nama nathan? Ksn ke kdai makan india tu..signboard pn tulis tamil dgn cina..siap ade topekong lg depan tu. Bawak2 la bertaubat asyik nk burukkan kerajaan je

    BalasPadam
  3. rajin2 membaca bro... baca sampai habis.. dengan pic komen fb tu pun baca skali

    BalasPadam
  4. Kat negeri omputih dan negeri china sekali pun, tak boleh bawa masuk anjing ketempat makan.
    Paris ygempunyai bilangan anjing yg sgt banyak tu pun, tak benarkan anjing ditempat makan.
    Binatang kencing berak bersepah
    Pengotor bangsa cina ni

    BalasPadam
  5. Di China sana bangsa yang sama membunuh dan menindas kaum Urghur.

    BalasPadam

PEKERJA KILANG NAIK ANGIN, 200 ORANG BERHIMPUN SECARA AMAN SETELAH DIGELAR SAMPAH #viralhancing

BUKIT MERTAJAM - Berang digelar ‘sampah’, lebih 200 pekerja sebuah kilang pembuatan solar di Lorong Perusahaan 4B, Perai di sini hari ini me...