Jumaat, 31 Mei 2019

ISU LYNAS - PENINGGALAN BN PUNCA PH TERBEBAN KATA FUZIAH #viralhancing

KUANTAN - Kerajaan Pakatan Harapan (PH) terpaksa memikul beban dengan membetulkan kesilapan kerajaan terdahulu yang menggadaikan keselamatan rakyat atas nama keuntungan dengan membenarkan loji pemprosesan nadir bumi dari Lynas Malaysia Sdn Bjd (Lynas) beroperasi di Gebeng.

Sumber gambar themalaysianriserve

Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh berkata, sama ada kerajaan dahulu telah tertipu dengan mempercayai naratif Lynas atau hanya mementingkan keuntungan tanpa memikirkan keselamatan rakyat sewaktu membenarkan operasi terbabit.

Menurutnya, hakikatnya ia tetap sama kerana kerajaan hari ini perlu mencari jalan penyelesaian ke atas sisa buangan radioaktif tersebut.

“Saya mengambil masa untuk meneliti video rakaman wawancara Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir di Jepun semalam, berkenaan beberapa isu termasuk Lynas.

“Daripada pengamatan saya, isu sisa buangan radioaktif Lynas yang diperkatakan oleh PM (Dr Mahathir) tidak dilaporkan oleh pihak media secara menyeluruh.

“Sebaliknya yang dilaporkan hanya sebahagian daripada ucapan PM di dalam wawancara tersebut, yang menyebut tentang aspek pelaburan dan perlesenan sahaja, tanpa dikaitkan dengan sisa buangan radioaktif tersebut,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Sinar Online

4 ulasan:

  1. Poodah Fuziah.U ,Yeo ,Wong Tuck jangan nak heret BN.

    BalasPadam
  2. minggu ni bang non buat umrah maka bergonk goni gambar bang non dikaabah maklumla nak jadi PM ke 8 Mesia, kena la doa depan kaabah walau ajaran pluralisma murtad masih tebal dan bebal. Boleh tengok caye jangan sekali.... dan ari jumaat minggu depan kerja satu hari ajer... klau Pak Lah atau Najib atau anwar aljubori sllunya akan beri cuti am cuti perlepasan ... tapi kalau mamak ni renti kan lah dibagi... mamak ni bodoh sikit.... kunun nya anak cucu jer yg rajin pandai berniaga...buat masjid jangan harap sumbangan.. klu kroni boleh menyumbang bailout kerugian anakcucu kenapa harus nak tanggung rugi pulak..?? yerr takkk...!!

    sabau jer bang non doa la banyak kat kaabah untung batu timbul untung sabut tenggelam...!!

    kikikiki..

    BalasPadam
  3. SEMAKIN MENJELANG DI AIDILFITRI
    KENCING PH MAKIN MENJADI JADI
    BARU TADI TOL PESISIR DIKENCING BABI
    DI LYNAS FAUZIAH PUN NAK KENCING BERDIRI


    KIKIKIKI... MAKIN DEKAT DI AIDIL FITRI, KENCING DEPA MAKIN MENJADI JADI...


    MUAHAAAHH HAAAH MUAHH HIHIHI..
    MACAI KENCING DUDUK, DEPA BERDIRI RAMAI RAMAI KENCING MACAI...



    MUAHAAAHH HAAAH MUAHH HIHIHI..


    MiaJalipahJR

    BalasPadam
  4. Kalau ph tak tahu menyelesaikan masalah rakyat, f**koff sajalah. Toksah duk membebel macam nenek tua.

    BalasPadam

KERANA PAYUDARANYA BESAR SANGAT, GADIS 20 TAHUN ALAMI TRAUMA #global #viralhancing

MEMILIKI payu dara bersaiz luar biasa ternyata menghantui kehidupan seorang gadis berusia 20 tahun. Dani Markerson bukan sahaja menjadi...