Jumaat, 30 Ogos 2019

PKR tiada masalah kalau PH kalah teruk lepas ini kata Anwar [Video]

Drama pahit mungkin akan berlanjutan walaupun Anwar sekarang hanya menunggu untuk ditabalkan menjadi Perdana Menteri ke 8 pada tahun hadapan dijangkakan bulan Mei 2020.


Namun cara Tun M ibarat bermain tarik tali dan sengaja melemparkan tanda tanya, adakah benar dia dengan mudah nak berikan jawatan PM ke 8 itu dengan mudah kepada Anwar?

Anda fikirkan logik, provokasi macam disengajakan untuk beri puak pro Anwar jadi emosi, dan Anwar sendiri sudah jadi luar kawalan.

Tun M bukan jenis yang lurus dan bukannya suka akan Anwar, memang sah keluarga Anwar sudah dipatuk ular kedalam lubang yang sama sampai dua kali.

Kesian


PKR tidak akan mengambil tindakan sama seperti pendirian Bersatu terhadap pemimpinnya yang mengumumkan ramalan Pakatan Harapan (PH) akan kalah jika pilihan raya diadakan dalam masa terdekat.

Bagaimanapun, presiden partinya Anwar Ibrahim berkata pihaknya akan meneliti pandangan yang dikemukakan rakan sekutunya itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pakatan sangat yakin akan menang besar di Tanjung Piai, rakyat tetap memilih kami, bukan BN

Nampaknya PH sedang menggunakan gear terakhir untuk meyakinkan kepada semua jentera mereka yang lemau kerana kurangnya orang hadir ke cerama...