Selasa, 8 Oktober 2019

[VIdeo Hot] Anwar Ibrahim kata Kongres Barua dekat sebelah Mahathir, cari pasal dah ni

Kalau tidak dapat menahan amarah kepada Mahathir sekalipun, jangan tunjuk sangat perangai kamu tu, nanti Atuk libas balik mau menangis sambil berlari nanti Bang Non.


Heboh bila video spontan yang begitu ketara suara Bang Non berkata 'Kongres Barua' tu yang semangat tu.

Adakah perkataan Barua atau maruah tidak dipastikan, namun cukup jelas perkataan Barua yang terkeluar dari mulut bakal PM ke 8 kepada PM ke 7.

Nampaknya Khairuddin sudah mulakan hentaman fasa pertama dengan kenyataan manja dan keras.


KENAPA ANWAR IBRAHIM SEBUT ‘KONGRESS BARUA’ MERUJUK KEPADA KONGRES MARUAH MELAYU BARU-BARU INI??!! INIKAH KEPERIBADIAN ORANG YANG NAK JADI PM8?!

Nampak sangat jatidiri anwar ibrahim amat rendah nilai pekertinya!! Tidak sesuai untuk dia sebut “kongres barua’ dalam sidang akhbar seperti itu!!

Saya yakin perkataan ‘kongres barua’ yang dilontarkan oleh anwar ibrahim itu merujuk kepada kongres maruah melayu yang dianjurkan baru-baru ini!!

Mungkin anwar ibrahim kecewa kerana tidak dijemput pada peringkat awal cuma mendapat jemputan di saat-saat akhir!!

Mungkin apa yang memedihkan lagi perasaannya bila melihat dato seri azmin ali ditonjolkan di atas pentas bersama tokoh-tokoh pemimpin lain!!

Apa pun perasaan tidak puas hatinya; anwar ibrahim tidak harus keluarkan bahasa kesat sedemikian rupa walaupun dalam bentuk gurauan!!

Hakikatnya, tuhan yang Maha Mengetahui sedang menunjukkan kepada keseluruhan rakyat akan keperibadian sebenar anwar ibrahim!!

Dia ini sebenarnya ‘penyangak’ yang sedang berlakon mempamerkan watak tokoh pemimpin!! Sebab itu saya sering kali nyatakan anwar ibrahim adalah manusia hipokrit dalam segenap segi!!

Kalau anwar ibrahim cuba hendak bergurau sekalipun; perkataan ‘barua’ tidak sesuai sama sekali disebut di hadapan seorang perdana menteri yang usianya lebih tua dari beliau!!

Anwar ibrahim tidak layak untuk memimpin bangsa dan negara kerana beliau ini bersikap tidak rasional dan amat pendendam!!

Tetapi bagi saya anwar ibrahim hanyalah seorang yang cukup ‘haprak!!’

Jatidiri beliau yang lain akan saya dedahkan satu per satu bila tiba masa yang sesuai!!

Seorang yang berkeperibadian seperti ‘musang berbulu ayam’ amat merbahaya untuk diizinkan memimpin bangsa serta tanahair kita yang tercinta ini!!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
9 Oktober 2019


4 ulasan:

  1. WALAWEY VIDEO BANG NON PERLI ATOK KAU LAH
    SEMANGAT SUNGGUH DENGAN KONG LESS MARUAH
    AL JUB KATE BUKAN MARUAH 'KONG LESS' BARUAH
    MACAI BODO2 KO ORG TAK TERASA MCM HARAMJADAH..!?

    KIKIKIKI..

    #bmf

    BalasPadam
  2. Nampak sgt dom pakatan hancing dah boleh disebut sebagai pakatan hancus atau pakatan haram jaddah..atau pundeklah hangpa..

    BalasPadam
  3. Dgn"BMF"saja 👍👍👍👍👍.Negara kita akan lebih harmoni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju sgt.biarkan mareka berpecah belah.kita teruskan melangkah kearah BMF

      Padam

Bila masa saya kata minta pihak Polis henti siasatan pimpinan D4P - Lim Guan Eng

Mungkin Lim Guan Eng sedar kenyataannya berkenaan isu LTTE baru-baru ini mengundang kritikan pedas, adakah dengan kuasa beliau sebagai Mente...